Wapujemy na maksymalnej mocy 228W – Przepotężne chmury



Materiały przedstawione na naszym kanale mają charakter rozrywkowy i są kierowane do osób pełnoletnich. Zawierają subiektywne opinie twórców. Film ten w żadnym wypadku nie ma na celu promowanie elektronicznych inhalatorów. Prezentowane filmy oraz same inhalatory są szkodliwe dla twojego zdrowia i w zależności od kraju, w którym mieszkasz są dozwolone od 18 lub 21 roku życia.

40 comments

  1. kurde ja to pamietam jak kolega mial diamonta jakiegos 220 wat okolo to zjebalem i prawie sie porzygałem xDDD

  2. Moj kolega zajeb na x priv 150 w i 18 moc i wymiotował

  3. mi kolega dał spróbować na 300W i mówił że zerówka to ja biorę duszę się a on mówi że to 24mg

  4. Moje codzienne palenie to g priv3 z tfv mini v2 120 w bo nie mam takiego atomizera pod więcej wat

  5. Miałem T priv 3 tfv 12 cloud beast king i grzałkę 0,15ohm do 350w
    Zapaliłem na 300w 3mg ale wtedy takie gorący dym był masakra

  6. moja triade od lost vape może 300 wycisnąć xd ale kto by tego używał poza jakimiś ekstremalnymi buildami z paroma grzałkami po 0.13 / 0.15, nwm nwm

  7. Pale na 50-70, dlatego żeby czuć smaczeko i w miarę fajna chmurka jest fajna. A na watach największych próbowałem na 130 i już w głowie się kręciło haha

  8. Następnym razem to już zostało wam kupic wytwornice dymu (jak w klubach) 1500w zalać pięć litrów liquidu i przyjąć na pluca 600m sześciennych na minutę xd

  9. Vapowalem na Legend X grzałka do 70 wziolem bucha na 200vat lq 12 i się pozygalem buszeek 4s+

  10. Kiedyś od kolegi wziąłem 18 na 230W to przez 30 min leżałem i próbowałem oddychać więc nie polecam vapować takich mocy na tylu W

  11. Mój kolega jarał 245w i liquid 36 spróbowałem i się prawie udusiłem a dla niego to codzienność

  12. Raz spróbowałem na wismecu rx300 po zmianie oprogramowania na 350w. Tylko grzałki od smoka tfv12 to wytrzymywały ale będąc młody i głupi spróbowałem na 6mg i myślałem ze to było ostatnie co w życiu zrobiłem

  13. hahahah ale kolega na prawo śmieszny fest, na osiedlu by taki w pape dostał po pierwszym looku na niego xd. Dresik fioletowy welur z msu, zegar jakiś diesel 60mm większy od łapy co wygląda przekomicznie, dziary na mordzie i palcach jakby z mamra wyszedł, nie no beka kurwa fest z typa. Jeszcze fryzurka na alvaro japierdole.

  14. mnie to rozpierdala że na 200W ciężko wziąć bucha , a ludzie piszą spróbuj na 400W xDD

Leave a comment

Your email address will not be published.